1. Fizika - Es+, Jūs- Privātīpašnieks. 
Visi materiālās pasaules jautājumi ir vērsti tikai uz sevi vai savu ģimeni un tuvākajiem. Visa materiālā pasaule dalās - "ir mans" vai "nav mans". Viss "mans" atrodas privātīpašnieka varā. Viņš nezina kā pielāgoties citu cilvēku fiziskajām vajadzībām. Ja kāda sveša lieta nonāk privātīpašnieka rokās, kas nepieder viņam - to vienkārši var nepamanīt un rezultātā salauzt vai sabojāt. Jebkas, kas viņam nepieder, nav arī nekādas vērtības.
Pirmās fizikas cilvēkiem nepatīk uzņemties atbildību par svešām lietām un cilvēkiem. Ar savām lietām (tas viss, kas pieder pie materiālās pasaules - mantas, nauda, ārējais izskats, fiziskā labsajūta) rīkojas ļoti atbildīgi, kārtīgi un rūpīgi. Praktiski neiespējami ir pārliecināt šo cilvēku, kaut ko mainīt vai kā savādāk attiekties pret savām materiālajām vērtībām. Grūti mainīt savus ieradumus attiecībā uz izskatu un mantu un ja maina ieradumus, tad tikai pēc iekšējās iniciatīvas. Šos cilvēkus dažkārt var nosaukt par sliņķiem, jo uz citu iniciatīvu kaut ko darīt savā labā, mēdz nereaģēt.
2. Loģika – Es+, Jūs+ Orators. 
Otrās loģikas nēsātājam sagādā baudu loģisku ķēžu un pierādījumu virknējums. Orators smiesies par dogmatiskiem un kategoriskiem apgalvojumiem, tā kā viņš saprotu, ka pierādīt var jebko un dažkārt ar to arī aizraujas. Orators, pamatojoties uz noteiktiem faktiem pierāda kādu lietu un pēc tam pamatojoties uz šiem pašiem faktiem, pierāda pretējo. Tāpēc viņš nekad neņem vērā loģiskus paskaidrojumus. Viņam patīk runāt un piedalīties citu cilvēku spriedelējumos, viņš ir gatavs iesaistīties strīdos, tikai strīda pēc, lai gūtu baudu spēlējoties ar pierādījumiem, tādā veidā viņš var palīdzēt citiem sapīties savos loģiskajos spriedumos, bet viņa strīda mērķis nav, lai pierādītu paša taisnību. Vienīgais, kas viņu var aizvainot - viņa loģisko spriest spējo nenovērtēšana, kā arī atteikšanās klausīties.
3. Griba - Es-, Jūs- Buržujs. 
Trešais gribās nēsātājs vāji apzinās savas vēlmes. Viņš ir sapņotājs un domā daudz par to, ko gribētu izdarīt, bet dažkārt nesper nevienu soli uz priekšu, lai sasniegtu mērķi. Bet, ja kāds viņam par to aizrādīs, tad viņš ļoti var apvainoties par to. Buržujam liekas, ka viņa vēlmes netiek ņemtas vērā. Bet par cik viņam īsti skaidrības kādas ir viņa vēlmju robežas, tad dažādas diskusijas par šo tēmu viņam sagādā ciešanas.
Kad Buržujam liekas, ka viņu kāds ir apdalījis, vai nav ievērojis viņa vēlmes, tad viņš var apvainoties un sākt meklēt taisnīgumu. Vai arī stāvēs malā un klusībā pie sevis būs neapmierināts, ja nebūs pārliecināts, ka viņam ir tiesības iebilst, vai arī iegrims sevī un mēģinās pārliecināt sevi, ka viņam tā tikai liekas. Tāpēc Buržujs vēlas pēc aktīva dialoga ar cietiem par viņa tiesībām un vēlmēm. Viņam nepieciešam, lai apkārtējo vēlmes sakristu ar viņa vēlmēm un tai pašā laikā, nepieciešams, lai iedrošinātu viņu uz šo vēlmju piepildīšanu, kā arī dotu pārliecību, ka viņam ir tiesības uz šīm vēlmēm. Un tad viņš pārstāj būt kaprīzs un izrādās, ka ir ļoti elastīgs cilvēks ar lielu vēlmi rast kompromisu.
4. Emocija – Es-, Jūs+ Žāvulis. 
Žāvulim, paša emocijas ļoti maz nozīmē. Viņš nav pārliecināts par savām emocijām un arī par to esamību. Kaut arī viņš pievelk emocionālo cilvēku uzmanību. Žāvulis ir spējīgs aplipināties ar citu emocijām: smieties, kad citi smejas un skumt, kad citi skumst. Tai pašā laikā viņu var sakaitināt tas, ja kāds vēlēsies noskaidrot viņa emocionālo stāvokli un piemēroties tam. Žāvulim, tas varētu likties neīsti. Ceturtās emocijas nēsātājs patstāvīgi ir atkarīgs no apkārtējo emocionālā vērtējuma īpaši, ja tas atkarīgs no viņa augstākstāvošajām funkcijām. Ar laiku Žāvulis iemācās šablonus pēc kā vērtēt attiecībā pret uz cilvēku savstarpējām attiecībām, morāli, par mākslas darbiem, bet šo viedokli var viegli mainīt, jo šīs tēmas viņam nav būtiskas.