1. Emocija - Es+, Jūs- Romantiķis. 
Pirmās emocijas nēsātājs tik ļoti ir pārņemts ar savām emocijām, ka nespēj uztvert citu apkārt esošo cilvēku emocijas. Romantiķi var atšķirt ar pārlieku spēcīgu reakciju uz apkārt notiekošo. Viņš neaptver, cik lietderīgi pauž savas jūtas, par cik uzskata, ka jebkura viņa reakcija ir pilnīgi patiesa. Aizraujoties ar kādu ideju, romantiķi tā spēj pilnībā aizrauties ar to, ka pat pieredze neapstādinās viņa maksimālismu un varēs sadegt kaislībās ar to. Romantiķim ir iekšējā pārliecība, ka tikai viņš var noteikt kādas emocijas ir, piemērotas konkrētās situācijās un kādās, izjūtas var citi piedzīvot.
Ja apkārtējie cilvēki ignorē viņa emocionālo nostāju, viņš var apvainoties un distancēties no šiem cilvēkiem uzskatot, ka tie ir neiejūtīgi un neuzmanīgi.
2. Griba - Es+, Jūs+ Džentelmenis. 
Realizējot savas vēlmes, džentelmenis vienmēr ņem vērā arī citu vēlmes. Džentelmenis vienmēr interesējas arī par citu vēlmēm un meklē kompromisu, ja citu vēlmes ir pretējas viņējām. Visās savās darbībās Džentelmenis rūpējās un nodrošina, ka netiek pārkāptas neviena tiesības un arī viņa intereses. Džentelmenis vienmēr gatavs piekāpties (saprāta robežās) vai vienkārši apspriest veidu kā panākt kompromisu. Atvērts diskusijām un sarunām kopīgu mērķu sasniegšanai. Pēc viņa domām, noteiktās robežās viss ir iespējams, un šīs robežas džentelmenim ir skaidri novilktas un saprotamas. Džentelmenis nekad neuzspiež savas vēlmes citiem, bet tieši otrādi, palīdz apkārtējiem tik skaidrībā ar savām vēlmēm un ir noskaņots uz dialogu, lai palīdzēt izprast savas vēlmes.
3. Fizika – Es-, Jūs- Neaizskaramais. 
Materiālajā pasaulē trešās fizikas īpašnieks, izjūt neskaidrību un nestabilitāti. Izjūtas var būt nepamatotas. "Neaizskaramais" ir aizdomīgs jautājumos, kas skar viņa veselību, ārējo izskatu un fiziskajās sajūtās. "Neaizskaramais" dala visu pasauli "mans" un "ne mans", bet nenovelk stingras robežas tajā, jo nav pārliecināts par tām, kas sagādā arī diskomfortu. Ja savu fizisko ķermeni var vēl skaidri definēt, tad kur sākas un kur beidzas materiālie resursi, noteikt ir grūti. "neaizskaramajam" nepatīk sveši cilvēku pieskārieni ne viņa ķermenim, ne mantām. Bieži izjūt materiālo resursu nepietiekamības bailes (naudas, mantas, veselības), kas var atbalsoties uz viņa pašsajūtu, Var bieži būt nedrošs par nākotni, var būt arī skops, krāt un taupīt savu naudu. Viņam nepieciešam citu iesaiste un atbalsts viņa materiālajā labklājībā.
Var sūdzēties par veselības problēmām, par naudas trūkumu cilvēkiem, kuriem viņš uzticas, jo vienkārši nav pārliecības šajās jomās. Neaizskaramie dažkārt vēlas kļūt autoritātes fiziskajā sfērā - var sākt veidot rokdarbus, aktīvi piedalīties saimnieciskajos darbos, bet no šīm aktivitātēm viņš ātri pagurst, kaut gan reti to atzīst. Katrai savai rīcībai viņš gaida apstiprinājumu - garšīgi ir pagatavojis maltīti, vai labi iekārtojis dzīvokli utt. Cilvēkus, kas nav ieinteresēti viņa materiālā labklājībā, Neaizskaramais cenšas neapgrūtināt ar savām problēmām, bet tie, kas nepamana viņa vajadzības vai pat rada zaudējumus - baidās un izvairās no tiem.
4. Loģika – Es-, Jūs+ Skolnieks. 
Attiecībā uz loģiskiem spriedumiem Skolnieks koncentrējas nevis uz procesu bet gan uz rezultātu. Loģiski spriedumi viņu paši par sevi neinteresē, bet gan tikai kā tos piemērot dzīvē. Abstraktās tēzēs viņš nav ieinteresēts. Dzīves laikā 4 loģikas nēsātājs apaudzē sev apkārt cilvēku pulciņu, kuri viņam ir simpātiski kādu iemeslu dēļ un ja viņi spēj īsi un kodolīgi pateikt savu viedokli par Skolnieka interesējošām tēmām, tad tādi cilvēki kļūst viņa autoritātes, kurs arī vienmēr ieklausās.
Saņemot jaunu informāciju, Skolnieks, no sākuma to pieņem un piekrīt tai un tikai pēc tam to novērtē cik tā ir attiecināma uz reālo dzīvi un ja viņš nav kļūdījies "autoritātes" izvēlē, tad kārtējo reizi gūst apstiprinājumu izteiktajām domām. Ceturtās loģikas nēsātājiem dažkārt ir slinkums pašiem kaut ko secināt un loģiski spriest, viņi labāk aizsūtīs cilvēku uz attiecīgo iestādi, kur ar viņa jautājumiem cilvēki tiks veiksmīgāk galā. Dažkārt Skolniekam nav viegli, ja viņa "autoritātes" ir vairākas un nav vienis prāts kaut kādās niansēs, ko Skolniekam ir grūti aptvert pašam secināt. Taču, ja skolnieks uzņemsies kaut ko formulēt, tad tas tiks izdarīts maksimāli tieši un korekti.