1. Emocija - Es+, Jūs- Romantiķis. 
Pirmās emocijas nēsātājs tik ļoti ir pārņemts ar savām emocijām, ka nespēj uztvert citu apkārt esošo cilvēku emocijas. Romantiķi var atšķirt ar pārlieku spēcīgu reakciju uz apkārt notiekošo. Viņš neaptver, cik lietderīgi pauž savas jūtas, par cik uzskata, ka jebkura viņa reakcija ir pilnīgi patiesa. Aizraujoties ar kādu ideju, romantiķi tā spēj pilnībā aizrauties ar to, ka pat pieredze neapstādinās viņa maksimālismu un varēs sadegt kaislībās ar to. Romantiķim ir iekšējā pārliecība, ka tikai viņš var noteikt kādas emocijas ir, piemērotas konkrētās situācijās un kādās, izjūtas var citi piedzīvot.
Ja apkārtējie cilvēki ignorē viņa emocionālo nostāju, viņš var apvainoties un distancēties no šiem cilvēkiem uzskatot, ka tie ir neiejūtīgi un neuzmanīgi.
2. Fizika - Es+, Jūs+ Darbinieks. 
Materiālā pasaule ir tā, kur psihosofijas tipa ar 2.fiziku, var ļoti labi izpausties. Darbinieks - ir ļoti prātīgs un praktisks cilvēks. Stāv stingri uz savām kājām. Visu savu dzīvi uzlabo prasmes dažādās piemērotās tam jomās, uzlabo kvalifikāciju. "Darbinieks" var palīdzēt citiem cilvēkiem materiālajā sfērā, darot labu vienkārši tāpat vien - sava prieka pēc. "Darbinieks” pievērš lielu uzmanību detaļām un sīkumiem, kas veido dzīvi, sniedz padomus citiem un aktīvi piedalās jautājumos, kas skar tuvāko cilvēku materiālo pasauli. Tajā pašā laikā, neaizmirst par savām vajadzībām un komfortu, prot gūt baudu, pielāgoties jebkādiem apstākļiem, parūpējoties gan par sevi, gan par saviem tuviniekiem. Bet ja "darbinieka" pūles netiek novērtētas, vai pat vēl sliktāk, tiek noniecinātas un kritizētas, tad tas tiek ļoti ņemts pie sirds, var arī apvainoties.
3. Griba - Es-, Jūs- Buržujs. 
Trešais gribās nēsātājs vāji apzinās savas vēlmes. Viņš ir sapņotājs un domā daudz par to, ko gribētu izdarīt, bet dažkārt nesper nevienu soli uz priekšu, lai sasniegtu mērķi. Bet, ja kāds viņam par to aizrādīs, tad viņš ļoti var apvainoties par to. Buržujam liekas, ka viņa vēlmes netiek ņemtas vērā. Bet par cik viņam īsti skaidrības kādas ir viņa vēlmju robežas, tad dažādas diskusijas par šo tēmu viņam sagādā ciešanas.
Kad Buržujam liekas, ka viņu kāds ir apdalījis, vai nav ievērojis viņa vēlmes, tad viņš var apvainoties un sākt meklēt taisnīgumu. Vai arī stāvēs malā un klusībā pie sevis būs neapmierināts, ja nebūs pārliecināts, ka viņam ir tiesības iebilst, vai arī iegrims sevī un mēģinās pārliecināt sevi, ka viņam tā tikai liekas. Tāpēc Buržujs vēlas pēc aktīva dialoga ar cietiem par viņa tiesībām un vēlmēm. Viņam nepieciešam, lai apkārtējo vēlmes sakristu ar viņa vēlmēm un tai pašā laikā, nepieciešams, lai iedrošinātu viņu uz šo vēlmju piepildīšanu, kā arī dotu pārliecību, ka viņam ir tiesības uz šīm vēlmēm. Un tad viņš pārstāj būt kaprīzs un izrādās, ka ir ļoti elastīgs cilvēks ar lielu vēlmi rast kompromisu.
4. Loģika – Es-, Jūs+ Skolnieks. 
Attiecībā uz loģiskiem spriedumiem Skolnieks koncentrējas nevis uz procesu bet gan uz rezultātu. Loģiski spriedumi viņu paši par sevi neinteresē, bet gan tikai kā tos piemērot dzīvē. Abstraktās tēzēs viņš nav ieinteresēts. Dzīves laikā 4 loģikas nēsātājs apaudzē sev apkārt cilvēku pulciņu, kuri viņam ir simpātiski kādu iemeslu dēļ un ja viņi spēj īsi un kodolīgi pateikt savu viedokli par Skolnieka interesējošām tēmām, tad tādi cilvēki kļūst viņa autoritātes, kurs arī vienmēr ieklausās.
Saņemot jaunu informāciju, Skolnieks, no sākuma to pieņem un piekrīt tai un tikai pēc tam to novērtē cik tā ir attiecināma uz reālo dzīvi un ja viņš nav kļūdījies "autoritātes" izvēlē, tad kārtējo reizi gūst apstiprinājumu izteiktajām domām. Ceturtās loģikas nēsātājiem dažkārt ir slinkums pašiem kaut ko secināt un loģiski spriest, viņi labāk aizsūtīs cilvēku uz attiecīgo iestādi, kur ar viņa jautājumiem cilvēki tiks veiksmīgāk galā. Dažkārt Skolniekam nav viegli, ja viņa "autoritātes" ir vairākas un nav vienis prāts kaut kādās niansēs, ko Skolniekam ir grūti aptvert pašam secināt. Taču, ja skolnieks uzņemsies kaut ko formulēt, tad tas tiks izdarīts maksimāli tieši un korekti.